Cs(M)acskaságok - ajándékötletek macskabarát barátoknak

A környezetünkben egyre több a macskatartó, ezért a lányoktól folyamatosan hallgathatjuk, hogy mi mikor szerzünk be cicát. Mivel én elég sok dologra allergiás vagyok -  többek között a kutya- és macskaszőrre, valamint a tollra - halakon vagy teknősön kívül nem nagyon van lehetőségünk az állattartásra. Cserébe viszont beszereztem egy pár cicás holmit, és készítettem néhány cicás ékszert és egyéb apróságot a macskabarátság jegyében. :) Jól jönnek majd, ha látogatóba megyünk valamelyik macskás barátunkhoz, a lányok is kapnak alkalmanként valamilyen macskás meglepit, és így  telítődtek egy időre a cicázással. :)

Beszereztem néhány cuki cicás medált, de szinte mind arany színben volt kapható, amilyet eddig nem csináltam még, így be kellett szereznem néhány aranyszínű ékszerkelléket. Egy részük az Ildesign kreatív boltból származik, illetve ajánlom a Széchenyi utcán található Monper gyöngyboltot, ahol minden van a szivárvány minden színében. Én rosegold színű kellékeket vásároltam végül.


Nem tudom, milyen funkciója lehet az üvegkavicsoknak, én mágneshez nehéznek tartom, papírnehezéknek meg túl könnyű, viszont tök jól néz ki, tehát a polcra porfogónak tökéletesen alkalmas. Nevezzük szerencsekavicsnak. :) Az Ildesignban találtam néhány cicás szalvétát, azokból készültek egyszerű dekupázs technikával, majd fényes oldószeres lakkal kentem le, aminek köszönhetően a fényes felület egészen üvegszerű lett. A hátoldalára el tudnék képzelni valamilyen személyes hangú üzenetet is.



Szintén Ildesign szerzemény a cicás sablon, amivel az egyik doboz készült, a többi szalvétával díszített.


Végül pedig egy régi hobbi "újratöltve", illetve egy újabb hobbi alkalmazva: 


A kis kitűző aida vászonra keresztszemes öltésekkel került. A cicás kulcstartón csak körbe próbáltam hímezni egy cicának tűnő formát. A masnis horgolt cica könyvjelzőként hasznosítható, a másik poháralátétként szolgálja cicabarát gazdáját. :)
Remélem, a cicás barátaink nem olvassák ezt a posztot, és majd meglepődnek, ha valamelyik ajándékkal meglepjük majd őket. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY