Újra... ? Textilbőr meg egyebek

Eltűntem, de nem örökre... :) Nem mintha nem lett volna blogolnivalóm eddig... Sajnos időből van egyre kevesebb a munka mellett.  Gondoltam, visszatérésképpen írok egy rövid bejegyzést, mivel ma végre sikerült megtakarítanom a textilbőr garnitúránkat! 
Sokat böngészgettem mindenféle fórumokat, hogy találjak valami biztos, hatásos, kímélő és költséghatékony módszert. Néhány tippet kipróbálni sem mertem (Domestos, Florasept, stb.). Amit próbáltam: puha kendővel langyos vízzel való áttörlés ill. popsitörlő. A popsitörlő eleinte jónak tűnt, de a redőkből nem jött le a piszok.
A megoldás - legalábbis nekem - ablaktisztító! Előbb textilpelussal próbáltam törölni, de a redőkben megmaradt a szennyeződés, így - úgy gondoltam, a piszoktól még a sérült felület is jobb - nekiestem körömkefével. És bejött!!! Ablaktisztító - körömkefével némi dörzsölés - puha ronggyal szárazra törlés - ez a megoldás. Nagyon szép lett. Egyébként vajszínű garnitúra, 10 éves, átélt két költözést, megélt három gyereket (ebből kettő két és fél éves), szóval sokat látott már... Tisztogattam, de úgy igazán nem sikerült kitakarítani - eddig. Egy dolgot nem szedett le - a farmer okozta kékes elszíneződést az ülőrészről. Ettől függetlenül elégedett vagyok. Egy fotel még hátravan, mert elfogyott az ablaktisztító, de ha csinálom, azt már fotózom is, és pótolom a képeket. 
Igaz, ez nem túl kreatív tevékenység, de most annyira örülök, hogy végre olyan tiszta lett, amilyennek szeretném, hogy úgy éreztem, helye van itt. 
Szép hétvégét mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY