Kukac gyöngyökből :)

Rendeltem még régebben egy vegyes gyöngycsomagot, amiben volt néhány óriás gyöngy, kb. 2,5 cm átmérőjűek. Elég nehezek is, túl nagyok is, nem igen tudtam őket ékszerként elképzelni. Előbb próbáltam beszuszakolni őket a barbie házba, mondjuk lámpát, vagy asztalt készíteni belőlük, de oda sem passzoltak. A gyöngyös dobozomban elfoglaltak egy csomó helyet, valamit kezdenem kellett velük.
Narancssárga és fekete gyöngyökről van szó, pakolgattam ide-oda, végül ez lett belőle:


Tudom, sokan fanyalognak, és az USA majmoslásának tartják a Halloweent, de én kedvelem. Ha nem kedvelném, akkor sem tudnám kikerülni, mivel a legtöbb animációs film külföldi, és találkozik a gyerek a Halloween-nel. Én igyekszem kicsit átültetni mindezt a mi szokásainkba, készülődünk, díszítgetünk inkább vicces, mint rémisztő figurákkal. Mivel a színek a Halloween alap színei, egy mókás kukac lett a gyöngyökből.
Más színekkel, kisebb méretben is könnyen elkészíthető.

Amire szükségünk lesz:

gyöngyök, erős drót (mivel elég nehezek ezek a nagy gyöngyök, mozgó szemek, vékonyabb és vastagabb zseniliadrót, ragasztó

Elkészítés:


  • A drót egyik végére egy hurkot hajtottam, hogy megtartsa a gyöngyöket. Ezután váltakozva felfűztem a drótra a gyöngyeimet, és a másik végét is hurokkal zártam le (kúpos fogó segítségével). Inkább hosszabb drótot hagyjunk, nagyobb hurokkal, mert akkor tudunk változtatni, ha túl szorosak a gyöngyök.

  • A dróton hagyjuk lazán mozogni a gyöngyöket, a hurkot úgy hajtsuk, hogy ne szorítsa össze a azokat, mert akkor nem fogjuk tudni hullámosra hajlítani a kukacot, és a zsenilialábaknak sem lesz hely. :)  

  • Próbálgatással döntöttem el, hogy mekkora csápot rakok a kukac fejére. Levágtam a megfelelő darabot a vékonyabb zseniliadrótból, felénél egyszeresen körbetekertem a dróton , és ragasztópisztollyal rögzítettem úgy, hogy a gyöngy furatába is follyon, hogy a felső gyöngyszem ne tudjon elfordulni.

  • Kerestem két kisebb gyöngyöt, ami színeiben illőt, és elég nagy a lyuk rajta ahhoz, hogy felfűzhessem a zsenilia csápokra. Ezeket is előbb beragasztóztam. Kiválasztottam két mozgószemet, és ragasztóval rögzítettem.

  • Szintén próbálgattam, hogy mekkora lábak kellenének, amikor a megfelelő darabot levágtam, ahhoz mértem a másik kettőt is. A gyöngyök között szintén egyetlen tekeréssel rögzítettem, majd a kívánt formára hajtottam.
  • A fejnél lévő dróthurokba akasztót fűztem. Sajnos, csak fektetve tudtam fotózni, a képet pedig nem sikerült itt elforgatni, de talán így is látszik.


Szép hétvégét mindenkinek! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY