Hajráf újrahasznosítás

Ovikezdés - ruha, hajcsat, hajráf rendszerezés. Sajnos, a hajráf is fogyócikk, mert elég gyorsan eltörik. :( Az olcsóbb százasboltosakat annyira nem is sajnálom, de mondjuk a H&M-ben méregdrágán megvett Minnie-s meg Hello Kitty-s darabokat még törötten is őrizgettem, kipróbáltam jópár ragasztót, hogy hátha... De vagy eleve meg sem tartotta, vagy nem bírta sokáig.
Sikerült viszonylag olcsón szert tenni pár egyszerű hajráfra, amiket feldobtam a tönkrement H&M-esek "maradványaival" :) Túl sok képet és leírást nem tennék hozzá. Szerintem otthon szétnézve mindenki bukkanhat olyasmire, amivel kicsit feldobhatja a sima hajráfot.

A H&M-es hajráfról levágtam a masnit, a feslett széleket mécses fölött elsütöttem, majd egy fehér szalagcsíkkal körbetekertem, aztán a hajráfra ugyancsak a fehér szalaggal rögzítettem egyszerűen csak ragasztással. Valahonnan előkerült egy Mickey-fej formájú strasszt, amit a közepére ragasztottam (az eredeti masni varrással volt rögzítve, egy Minnie egeres gombbal, de nem volt kedvem, varrni) 


Íme a végeredmény! A jólfésültséget ne nézzétek, alig hagyta, hogy lefotózzam... :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bútorok papírhengerből a Barbie-házba

Barbie Ház

Kandalló a Barbie házba DIY